1. سایت موفقیت
  2. دوره و سمینار
  3. سخنرانی‌های جول اوستین
  4. امسال ، فصل کامیابی شماست – جول اوستین

امسال ، فصل کامیابی شماست – جول اوستین

سخنرانجول اوستین
مدت زمان30 دقیقه
نوع سمینارتصویری
کیفیت سمینار720p ( خوب )
زبان سمینارزیرنویس فارسی
تعداد قسمت1
حجم کل144 مگابایت

سخنرانی جول اوستین امسال ، فصل کامیابی شماست

ما همه چیزهایی داریم که باورشان داریم ، رویاهایی که می خواهیم به آن ها دست یابیم ، مشکلاتی که امیدواریم تغییرشان دهیم برای اینکه وزن کم کنیم برای اینکه از اعتیاد رها شویم ، برای اینکه تجارت خودمان را شروع کنیم

اما گاهی همان طور که یک ماه پس از دیگری می گذرد حتی سال پس از سال می گذرد و نمی بینیم که چیزی تغییر کند

آسان است که دلسرد شویم و فکر کنیم : هرگز اتفاق نخواهد افتاد و یا دیگر بهتر از این نمی شود

فقط یاد می گیریم که با آن زندگی کنیم ، این خوب است که در جایی که هستیم راضی باشیم

اما نباید امیدمان را از دست بدهیم فقط به این خاطر که هنوز خواسته ما اتفاق نیافتاده است  ، به این معنی نیست که قرار نیست اتفاق بیفتد .

همیشه نیروهایی وجود خواهند داشت که سعی می کنند ما را در جایی که هستیم متوقف کنند ، باید مرتباٌ ایمان مان را احیا کنیم .

خداوند شما را تا اینجا پیش نیاورده است که رهای تان کند . چیزی را که در زندگی تان شروع کرده است تمام خواهد کرد ، ممکن است نبینید که چگونه قرار است انجام شود اما خداوند راهی برای آن دارد .

من احساس می کنم هم اکنون وارد سالی شده ایم که زمان مناسب فرا رسیده است ، سالی که خداوند در زندگی تان آشکار می شود . وعده هایی که پای شان ایستادید رویاهایی که برای شان دعا می کردید ، امسال و در این وقت مناسب ، خداوند باعث می شود که چیزها سر جای درست شان قرار گیرند ، باعث می شود که چیزهایی اتفاق بیفتد ، که خودتان به تنهایی نمی توانستید

در زمان مناسب چیزها به نفع تان تغییر خواهند کرد ، ممکن است آن اعتیاد را به مدت 20 سال داشته باشید ، بارها بهترین تلاش تان را کردید که آن را بشکنید اما موفق نشدید ، خبر خوب این است که اکنون زمان مناسب برای تان فرا رسیده است .

امسال سال رهایی برای تان است ، شاید در وضعیت مالی تان کشمکش داشتید یا اینکه به نظر نمی رسد که بتوانید موفق شوید ، یک قدم به جلو برمی دارید، دو قدم به عقب میرید بگذارید این عبارت وارد روح تان شود ، زمان مناسب فرا رسیده است . ترفیع در راه است اتفاقات خوب در راه هستند .

مدام باور داشته باشید  که کمبود جزو سرنوشت تان نیست به سختی گذراندن امور، پایان داستان تان نیست. مدام انتظار داشته باشید و همواره خداوند را پرستش کنید .

فراوانی به سمت تان می آید ، در این سال که زمان مناسب فرا رسیده است ، بیشتر از احتیاج تان خواهید داشت .

گاهی شما نیاز دارید که این کلمات با ایمان و پیروزی در زندگی تان زده شود . کلمات ، قدرت را به وجود می آورند اگر به آن ها اجازه دهید که در روح تان ریشه کنند . می توانند کمک کنند که شعله ی رویاهای تان روشن شود شعله ی ایمان تان را روشن کنند. شعله ی توانایی هایتان را در درون تان روشن کنند ، ذهنتان ممکن است شما را از آن منصرف کند ، نمی توانید بفهمید که چگونه قرار است که اتفاق بیفتد ، اشکالی ندارد این کار شما نیست ، کار شما این است که باور داشته باشید .

کار شما این است که بگویید: بله خداوند امروز برای من است ، من باور دارم که سال مناسب برایم فرا رسیده است .

افراد زیادی این روزها از افسردگی رنج می برند ، مثل این است که ابره تیره ای آن ها را دنبال می کند قادر نبوده اند که در گذشته آن را برطرف کنند . ، به نظر می رسید که همیشه قرار است این طور باشد . اما تفاوت این است که به زمان مناسب رسیده اید . خداوند قرار است شما را از آن چاله بیرون آورد و شما را در بلندی بگذارد .

آهنگ جدیدی در قلب تان می گذارد و در زمان مناسب زنجیر ها پاره می شوند ؛ افسردگی نمی تواند بماند ، ناراحتی باید برود ، حس جدیدی از شادی را احساس خواهید کرد . خوشحالیی جدید ، اشتیاق جدید برای زندگی تان .

در این سال مناسب روابط الهی سر راه تان می آید خداوند قرار است کسی را وارد زندگی تان کند که بهتر از چیزی است که تصور می کردید .

باید با خداوند هم نظر باشید کل روز بگویید: خدایا ممنونم که سال جدید زمانی مناسب برای من است

خدایا باور دارم که امسال سالم و سلامت می شوم امسال سالی است که با افرادی که رویای شان را داشتم ملاقات می کنم

امسال سالی است که در شغلم بیشتر پیشرفت می کنم وارد سطح جدیدی از سرنوشتم می شوم .

ممکن است با شرایطی ناراحت کننده ای مواجه باشید ، اما مدت هاست که برایش دعا می کنید به نظر نمی رسید که هرگز تغییر کند می توانید به آسانی دلسرد شوید .

فقط آن را بپذیرید و با خودتان فکر کنید : من هرگز بهتر نمی شوم ؛ یا فرزندم هیچ وقت اصلاح نمی شود ؛ کسب و کارم موفق نمی شود

نه باید آماده شوید شما وارد زمان مناسب می شوید  . در زمان مناسب و به دور از انتظار و به طور غیر معمول و ناگهان چیزها به نفع شما تغییر می کنند

آن کسب و کاری که آهسته پیش می رود ، به نظر نمی رسد که موفق شود ، خداوند می داند که چگونه برای تان مشتری بیاورد ، ارباب رجوع های جدید باعث شود که شناخته شوید . خداوند می تواند به شما ایده هایی بدهد خلاقیت بدهد ، خرد بدهد . او خداوند قادر و رزاق نام دارد . یک نظر لطف او می تواند شما را 50 سال جلوتر ببرد .

به باور کردن ادامه دهید ، به انتظار داشتن ادامه دهید ، از انجام کار درست خسته نشوید ، به عبارت دیگر شروع به نق زدن در رابطه با چیزی که کار نمی کند، نکنید .

با ایمان بمانید وقتی وسوسه می شوید که دلسرد شوید و تغییرش دهید

خدایا می خواهم از تو تشکر کنم امسال زمان مناسب برایم فرا می رسد این سالی است که در آن ترقی می بینم ؛ امسال سال آن است که آن بچه ای که رویایش را داشتم حامله می شوم ، امسال سال آن است که از آن درد شدید خلاص شوم که پیشرفت را در زندگی ام ببینم .

وقتی باامید زندگی می کنیم، توجه خداوند جلب می شود . وقتی روز را با گفتن این می گذرانیم: خدایا امسال زمان مناسب برایم فرا رسیده است امسال سالی است که به رویاهایم می رسم که از این افسردگی رها می شوم امسال سالی است که با افراد درست ملاقات می کنم ، امسال سالی است که سالم و تندرست می شوم ، امید و ایمان خود را افزایش میدهیم .

 

شاید سال گذشته ناامیدی را تجربه کرده اید عقب نشینی داشتید ، می توانید با ذهنیت بیچارگی وارد سال جدید شوید و فکر کنید: شانس من را نگاه کن … همیشه اتفاقات بدی برایم پیش می آیند

نه، تغییرش دهید امسال سال این است که چیزی که برای آسیب رساندن به شما بود ، خداوند از آن به نفع تان استفاده می کند ، بهترین قسمت زندگی تان درست جلوی تان است .

ممکن است عقب نشینی داشته باشید اما این مقدمه چینی بود برای اینکه خداوند کار بهتری انجام دهد .

1 دیدگاه برای امسال ، فصل کامیابی شماست – جول اوستین

  1. علی نمازیان

    مثل همیشه عالی و تاثیرگزار
    خواهشا بیشتر از جول اوستین بگذارد توی سایت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *