1. سایت موفقیت
  2. دوره و سمینار
  3. سمینارهای ناپلئول هیل
  4. قطعیت هدف – ناپلئون هیل

قطعیت هدف – ناپلئون هیل

استادناپلئون هیل
مدت زمان1 ساعت
نوع سمینارتصویری
کیفیت سمینار720p ( خوب )
زبان سمینارزیرنویس فارسی
تعداد قسمت1
حجم کل224 مگابایت

ناپلئون هیل یکی از اولین و بزرگترین افرادی است که قانون جذب و موفقیت را کشف کرد . او به مدت 20 سال با بررسی ثروتمندان و افراد موفق آمریکا و مذاکره با آنها این اصول را کشف کرد . اولین اصل از دیدگاه ناپلئون هیل ” قطعی بودن هدف ” می باشد .
پیشنهاد می شود قبل از دیدن این سمینار ابتدا سمینار ” شاه کلید ثروت ” یا همان ” 17 اصل موفقیت ” را مشاهده نمایید .

جمله معروف ناپلئون هیل :

“Whatever the mind can conceive and believe, the mind can achieve”
هر آنچه که ذهن بتواند تصور و باور کند ، ذهن میتواند به آن برسد

قطعی بودن هدف

اولین اصل برای جذب و قدم گذاشتن در یک راه ، داشتن هدف است . البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که فقط گفتن هدف کافی نیست . شما باید به قدری به هدف خود اطمینان داشته باشید تا در ذهن خود آن را تبدیل به باور کنید .
شما باید باور داشته باشید که ثروتمند خواهید شد . باور داشته باشید که ذوج مناسب خود را پیدا میکنید و باور داشته باشید که دارای اعتبار و احترام خواهید شد .

هدف شما باید بسیار بسیار بزرگ باشد . شاید در ابتدای کار این اهداف مسخره به نظر برسند . مثلا تصور کنید که شما بگویید من میخواهم 10 خانه داشته باشم . قطعا اطرافیان شما با شنیدن این حرف و هدف با نیش خند و کنایه با شما برخورد میکنند اما شما باید به قدری باور داشته باشید که به راه خود ادامه دهید .

دقت کنید که هیچ چیز و هیچ کس نمیتواند سد راه شما باشد به جز ذهن خود شما . این شما هستید که در نهایت با سستی و عدم اعتماد به نفس و عدم باور باعث میشوید به هدف نرسید .

تمرین برای باور داشتن به اهداف

اولین تمرین در این مسیر مشخص کردن اهداف زندگی و بهای آن است . شما باید هدف های زندگی خود را با شرح کامل تاریخ و جزئیات روی برگه کاغذی بنویسید .
به طور مثال :
من باید در 3 سال دیگر یک خانه 200 متری در … ناحیه شهر … داشته باشم .
من باید در 6 سال آینده صاحب یک شرکت بزرگ در زمینه … باشم .

برای رسیدن به هر هدفی قطعا شما باید از بعضی چیز ها در زندگی خود دست بکشید . برای مثال نمی شود شما هر روز را در پارک به تفریح بپردازید و بعد از گذشت چند ماه رتبه 1 کنکور باشید !

حال حاضر هستید برای رسیدن به اهدافی که قبلا نوشتید چه بهایی را پرداخت کنید ؟
آیا حاضر هستید برای چند سال از مهمانی های آخر هفته خود بگذرید ؟ برای چند سال هر روز صبح زود بیدار شوید و شب ها زود بخوابید ؟ آیا حاضر هستید بعد از این که از سر کار آمدید و خسته هستید برای گوش دادن به سمینار ها یا خواندن کتاب های مفید وقت بگذارید ؟

بعد از نوشتن اهداف زندگی خود و بهای آنها باید آنها را به خاطر بسپارید و هر چند روز آنها را مرور کنید . این مرور باعث می شود این اهداف و این مسیر در ناخودآگاه ذهن شما حک شود و این رویه به یک برنامه ذهنی تبدیل شود .

بعد از آن شما همیشه فکر این هستید که از زمان خود بهترین استفاده را داشته باشید تا به هدف بزرگ خود نزدیک تر شوید و مدام برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی خواهید کرد . از طرفی چون ذهن شما و ناخودآگاه شما با این هدف ها پر شده است انرژی خارج شده از ذهن و بدن شما مسیر را برای شما هموار خواهد کرد تا به هر آنچه که میخواهید برسید .

 

این را بدانید که خداوند به انسان این نعمت را عطا کرده تا از قدرت ذهن خود در هر مسیری استفاده کند . همانطور که بسیاری از وسایل اطراف ما که امروزه خیلی ساده و پیش پا افتاده هستند روزی هدف بزرگی برای یک نفر محسوب میشدند . شما نیز اگر به هدف خود باور داشته باشید به آن خواهید رسید .

همیشه خداوند را بابت قدرت ذهن خود و این که قدرت کنترل آن و مسیر دهی به آن را دارید شاکر باشید .

1 دیدگاه برای قطعیت هدف – ناپلئون هیل

  1. مسعود نوریان

    سلام
    خیلی دوره های سایتتون ارزشمند هستن
    به بهترین شکل و با کیفیت ترین شکل تهیه شده
    واقعا ممنونم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *