1. سایت موفقیت
  2. دوره و سمینار
  3. سمینارهای ناپلئول هیل
  4. کتاب 17 اصل موفقیت – ناپلئون هیل

کتاب 17 اصل موفقیت – ناپلئون هیل

کتاب 17 اصل موفقیت ناپلئون هیل
نویسنده کتابناپلئون هیل
نوع کتابکتاب دیجیتال
کیفیت کتابتایپ شده
زبان کتابفارسی
تعداد صفحه150
حجم کل20 مگابایت

دانلود کتاب 17 اصل موفقیت – ناپلئون هیل

در کتاب جذاب 17 اصل موفقیت از ناپئون هیل راز و رمز و اسرار موفقیت اشخاص مهم و مقتدر و همین طور غول های صنعت و بازرگانی را مطالعه خواهید کرد . این افراد به قدری بزرگ هستند که اسامی این اشخاص بزرگ و متنفذ تا ابد بر سر زبان ها خواهند ماند و همیشه از آن ها به نیکی یاد خواهد شد و در واقع می توان گفت که تاریخ آن ها را از یاد نخواهد برد.

نام اصلی و انگلیسی این کتاب موفقیت – برترین های ناپلئون هیل ( Success: The Best of Napoleon Hill ) می باشد . اما با نام 17 اصل موفقیت یا 17 قانون موفقیت در ایران شناخته می شود . که البته کلمه قانون نیز برای محتوای این کتاب اشتباه هست . 17 قانون برای موفقیت وجود ندارد در حقیقت 17 اصل هستند که با رعایت آنها شما به موفقیت دست خواهید یافت .

این کتاب توسط تیم سایت موفقیت 98 ترجمه و با کیفیت بالا تایپ و برای دانلود به صورت فایل PDF قرار گرفته است . قبلا نیز کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل را برای کاربران رایگان قرار داده بودیم .

کتاب 17 اصل موفقیت چکیده ای از 100 مصاحبه و گفت و گوی ناپلئون هیل با بزرگ مردان حوزه تجارت و موفق آن زمان است. اشخاصی که تفکری پویا و اندیشه هایی پویا داشتند و در زمره بزرگان تاریخ تجارت ایالات متحده محسوب می شدند. همان طور که میتوان حدث زد؛ این افراد تفکرات عمیق و شخصیتی بزرگ داشتند و اکثرا کار های را انجام می دادند که افراد عادی از انجام آن ها سر باز میزدند و غر میزدند که این کار نشدنی نیست یا بسیار سخت است !!

بدون تردید این افراد مثل دیگران انسان هستند و جزو قدیسان نیستند، ولی توانمدنی های خاص و ویژه ای دارند و تلاش بیشتری می کنند. در حال حاضر ما انسان ها بیشتر از هر وقت دیگری به خرد و تدبیر این افراد احتیاج خواهیم داشت، چون این افراد اسطوره و الگو بودند و در روزگاری تاریک به دنبال کور سوی نوری از موفقیت رفتند به آن دست یافتند که این امر بسیار تحسین برانگیز و قابل ستایش است. حاصل تمام گفت و گو ها و مصاحبات با تمام این افراد توسط ناپلئون هیل جمع آوری و در کتاب 17 اصل موفقیت، گنجانده شده است که اغلب سخنان و داستان موفقیت پیشگامان موفق در زمینه تجارت مستقیم و غیر مستقیم هستند که بسیار میتواند راهگشا و انگیزه بخش باشد.

به چه صورتی اشخاصی مانند؛ هنری فورد، اندرو کارنگی، الکساندر گراهام بل و … به موفقیت های بسیار بزرگ و شگفت انگیز دست پیدا کردند؟ نکته تامل برانگیز در خصوص با این امر آن است که تعداد زیادی از این افراد در فقر و تنگدستی بسیار عجیبی به دنیا آمدند و رشد کردند و به هر آنچه که رسیدند، با تلاش و پشتکار و ذهن خلاق و خاصشان بوده است. آیا این افراد کیمیایی جادویی داشتند که موجب شد نه تنها سرنوشت خود را بلکه سرنوشت کل دنیا را تغییر دادند؟ چه رکنی بود که از این افراد فقیر و ضعیف، برنده ای موفق ساخت؟ چگونه این افراد با اعمالشان دنیا را تغییر دادند؟

جالبه بدونید که یکی از این افراد که شرایطی مشابه داشت، این طور تصمیم گرفت که جوابی برای این سوال های اساسی و تعیین کننده پیدا کند. در حقیقت او کاری را صورت داد که قبل از آن هیچ وقت هیچ آدمی برای آن اقدام نکرده بود و در این راستا به راز و رمز های عجیب و جالب پی برد؛ او تلاش کرد تا جواب ها را از خود اون افراد مهم و موفق دریافت کند، او در واقع دلیل پیشرفت و دستیابی به موفقیت رو از خود این افراد جویا شد. در کمال تعجب او طی انجام این فرآیند خود به فردی موفق و بزرگ تبدیل شد!! در ادامه او به نوشتن مطالب آموزشی و انگیزشی پرداخت و با این ابداع، در نهایت خود را در لیست افرادی مانند؛ رالف والدو امرسون، بن فرانکلین و … قرار داد.

جالبه بدونید که آن مرد 160 سانتی متری کسی جز ناپلئون هیل نبود. لازم به ذکر است که در زندگی هیچ چیز و هیچ کس قادر به مغلوب کردن و تسلیم کردن او نبود. اگر هر کسی جز او بود؛ فقر، نداری، دوری از وطن، نا امیدی و … او را از پا می انداخت ولی ناپلئون اینطور نبود. او برای تمامی افراد موفق دنبا به راهنما و مرشدی تبدیل شد که قابل احترام بود. در نهایت او نویسنده پر فروش ترین کتاب انگیزشی تمامی ادوار تاریخ با ارائه کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» شد، کتابی که شاید خیلی ها بدون مطالعه آن به موفقیت های امروزشان دست پیدا نمی کردند.

قسمتی از کتاب 17 اصل موفقیت

فیلسوفی ثروتمند و متمول به نام کروزوس، مسئولیت مشاوره رسمی شخص بزرگی مانند کوروش کبیر را پذیرفت، وی که فیلسوف دربار نیز بود جملات خردمندانه و حکیمانه بسیاری را بر زبان می آورد که یکی از این جملات چنین بود که: «اعلی حضرت، زندگی این نکته را به من یاد داده است که چرخی وجود دارد که امور انسان ها بر روی آن می چرخد. سازوکار آن به شکلی است که از اینکه فردی همواره روی دور خوش شانسی و خوش اقبالی باشد، جلوگیری می کند».

در واقعیت هم به همین صورت است. میشه گفت که یک تقدیر نامرئی یا همان چرخی وجود دارد که در زندگی تمامی افراد در حال چرخش است و هیچ خوشی و یا اندوهی را پایدار نمی گذارد. بعضی اوقات برای ما تقدیر و اقبال خوب و خوشایند رقم می زند و بعضی اوقات هم ما را به سرونشتی بد دچار می کند، ولی این چرخ از قانونی با نام حد وسط تبعیت خواهد کرد، پس این اطمینان را به ما می دهد که به صورت دائمی و مستمر هیچ گونه بد اقبالی وجود نخواهد داشت. پس زمانی که به اقبالی بد دچار می شویم باید این امیدواری را داشته باشیم که همیشه این طور نخواهد بود و چرخ روزگار بالاخره به دلخواه ما خواهد چرخید و هیچ چیز ماندگار و دائمی نیست.

در نظر داشته باشید که شکست از بهترین قسمت های تجربه ما انسان هاست. بخاطر اینکه قبل از اینکه شخصی در کاری موفق شود باید درس های بسیاری را از شکست های خود آموزش ببیند، برای این دروس هیچ آموزگاری جز شکست و ناکامی نخواهد بود. می توان این طور گفت که شکست در حقیقت نعمتی است که به ما درس های ارزشمند و مفیدی را خواهد آموخت که بدون وجود آن، قادر به یادگیری آن موارد نیستیم. گفتنی است که شکست مانند کوره ای است که سفال ها را در دل خود به صورت کامل می پزد. شکست انسان را آبدیده و با تجربه می کند و در برابر سختی ها مقاومت بسیار به انسان ها می بخشد.

تعداد بسیار زیادی از انسان ها بر این باورد اشتباهند که شکست پایان راه آن هاست!!! این در حالیه که شکست مانند اغلب اتفاقات و رخداد های زندگی ما گذرا و موقتی هستش و ماندگار نخواهد بود به شرطی که بعد از شکست دست از تلاش بر ندارید. افرادی که موفق شده اند قطعا یاد گرفته اند که میان شکست و مغلوب شدن مقطعی و گذار تمایز وجود دارد.

کتاب 17 اصل موفقیت

در کتاب جذاب 17 اصل موفقیت از ناپئون هیل راز و رمز و اسرار موفقیت اشخاص مهم و مقتدر و همین طور غول های صنعت و بازرگانی را مطالعه خواهید کرد . این افراد به قدری بزرگ هستند که اسامی این اشخاص بزرگ و متنفذ تا ابد بر سر زبان ها خواهند ماند و همیشه از آن ها به نیکی یاد خواهد شد و در واقع می توان گفت که تاریخ آن ها را از یاد نخواهد برد.

URL: https://www.success98.ir/success-the-best-of-napoleon-hill/

نویسنده: ناپلئون هیل

نام: کتاب 17 اصل موفقیت

Url: https://www.success98.ir/success-the-best-of-napoleon-hill/

نویسنده: ناپلئون هیل

ISBN: 17021

تاریخ انتشار: 2021-12-21

فرمت: https://schema.org/EBook

امتیازدهی ویرایشگر:
5

1 دیدگاه برای کتاب 17 اصل موفقیت – ناپلئون هیل

  1. سوده

    خیلی کتاب مفیدی بود
    ممنون از شما بایت این کتاب مفید و خوب
    واقعا سایت خیلی خیلی عالی ای دارید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *