1. سایت موفقیت
  2. کتاب دیجیتال
  3. کتاب علم ثروتمند شدن – والاس دلیوس واتلز

کتاب علم ثروتمند شدن – والاس دلیوس واتلز

کتاب علم ثروتمند شدن والاس واتلز
نویسنده کتابوالاس واتلز
نوع کتابکتاب دیجیتال
کیفیت کتابتایپ شده
زبان کتابفارسی
تعداد صفحه60
حجم کل9 مگابایت

دانلود کتاب علم ثروتمند شدن اثر والاس واتلز

کتاب علم ثروتمند شدن ( The Science of Getting Rich ) مناسب به افرادی است که وقت و وسیله کافی برای مطالعه دقیق در مورد ماوراء الطبیعه را ندارند ولی دوست دارند در مورد نتایج علمی آن اطلاعاتی کسب کنند. حق هر انسانی از زندگی این است که آزادانه و بدون محدودیت از تمام مواردی که باعث تعالی ذهن، روح و جسم آن یعنی ثروتمند شدن می‌شود بهره بگیرد.

اینکه ما به ثروتمند شدن میل داشته باشیم هیچ مشکلی ندارد و یک میل حقیقی، ارزشمند و قابل ستایش است که باعث می‌شود فرد ثروتمند کامل تر و پر نعمت تر شود. هر فردی که در خود میل به پولدار شدن یا خریدن کردن دارد، یک فرد غیر عادی تلقی می شود. کتاب ثروتمند شدن همان چیزی است که برای کامیابی و موفقیت انتظارش را دارید و باعث دگرگونی شما خواهد شد.

به شما توصیه می کنیم که با حضور ذهن و قلب به مطالعه این کتاب بپردازید زیرا برخی از عبارت‌های آن از بین رفته است. این تصور را داشته باشید که تصمیم شما کشف واقعیت در مورد اصول اولیه خلق ثروت و زندگی موفق است.

علم ثروتمند شدن از نوشته‌های والاس دلیوس واتلز ( Wallace Wattles ) یکی از نویسندگان آمریکایی بود، که در مباحث موفقیت از پیشگامان به حساب می‌آید. کتاب علم ثروتمند شدن اولین کتاب چاپ شده در زمینه موفقیت است.

اصلی ترین هدف این است که شرح کاملی از طرز ثروتمند شدن هر فرد و چگونگی جذب آن را توضیح دهد. همچنین همانند بقیه کتاب های روانشناسی موفقیت تاکید زیادی روی تصویر سازی ذهنی کرده تا با این کار شما را به هدف نزدیکتر کند.

راندا برن در کتاب راز خود تعریف می کند که دخترش هالی در هنگام جشن به او کتابی قدیمی هدیه می‌دهد. راندا برن یک نگاه اجمالی و گذرا به کتاب می‌اندازد و آنجاست که اسرار بزرگ ثروتمند شدن برای او مشخص می شود.

به جرأت می‌توان گفت که این کتاب یک راهنمای واقعی، علمی است نه فیلسوفانه، یا یک مقاله بر اساس نظریه ها. همچنین مناسب زنان و مردانی است که احتیاج به پول دارند و می خواهند اول پولدار شوند بعد فلسفه پردازی کنند.

کتاب علم ثروتمند شدن والاس واتلز توسط تیم سایت موفقیت 98 برای کاربران عزیز تهیه شده است . کیفیت فایل PDF به صورت تایپ شده با فونت ایران سنس می‌باشد . دسترسی به کتاب برای کاربران ویژه سایت کاملا رایگان است. جهت بررسی کیفیت 4 صفحه ابتدایی کتاب به صورت عکس قرار گرفته است :

تفاوت کتاب علم ثروتمند شدن با سایر کتاب‌ها در این زمینه

کتاب والتز با تاکید زیادی دارد که روی اهداف فکر کنید و فقط با تمرکز فکری نمی‌توانید هدف های خود را محقق کنید. فکر کردن در مورد تصویر ذهنی هدفتان، تا تلاش در آن نباشد یک رویا پردازی است که شما را به خواسته هایتان نمی رساند. برای اینکه خواسته شما تحقق یابد باید فکر و رفتار و عمل هر سه با هم ترکیب و هر فرد با همه وجود تلاش کند تا به هدفش برسد. کتاب علم ثروتمند شدن تاکید زیادی روی نقش رفتار شخصی کرده و می‌گوید قبل از تغییر شرایط شما با رفتارتان شرایط را عوض کنید.

معرفی والاس واتلز

در سال ۱۸۶۰ شخصی به نام والاس چشم به جهان گشود و از نویسندگان مشهور آمریکایی شد. او دارای افکار و دیدگاه‌های جدیدی بود که در آن زمان برایش فاکتور با ارزشی بود. درست است که نوشته های زیادی را به تالیف نرساند ولی خیلی از نویسندگان از همین مطالب کم هم نقل قول های زیادی ثبت کرده اند.

والاس د. واتلز در سال ۱۹۱۰ کتاب مشهور خود یعنی “راهی برای تفکر و عمل در جهت دستیابی به موفقیت” را منتشر کرد که به طرز عجیبی باعث شد تا طرز فکر افراد نسبت به زندگی و موفقیت در راستای مثبت عوض شود. به طوری که مدرسان زیادی این مطالب را به دیگران آموزش دادند.

کتابهای دیگر نویسنده : نامه‌ای به شوهر زن، مسیح جدید، چگونه آنچه را که می خواهید بدست آورید.

ده نکته کلیدی کتاب علم ثروتمند شدن

  1. ثروتمند شدن یعنی به کار گرفتن همه استعدادها
  2. فرصت ها، نامحدودند
  3. به دست آوردن نتیجه موفقیت، با فکروعمل
  4. خلق کردن، به جای رقابت کردن
  5. ارزش قائل شدن برای دیگران
  6. دور کردن ذهن از منفی نگری
  7. به کار گرفتن تمام توانایی برای انجام کار
  8. استفاده از وقت در محیط خلاقانه رقابتی (عجله نکنید)
  9. اجتناب از شکست دادن موانع (پیدا کردن راهکار مناسب برای طی کردن موانع)
  10. ناامید نشدن (شکست ظاهری راهی برای موفقیت)
کتاب PDF علم ثروتمند شدن
کتاب PDF علم ثروتمند شدن

خلاصه کتاب علم ثروتمند شدن

زیربنایی قانون جذب و فیلم راز همین کتاب است که به ما آموزش می دهد تا چگونه باور خود را تغییر دهیم و هویت خودمان را مانند افراد موفق بسازیم.

نظر راندا برن نویسنده کتاب راز در مورد این کتاب این چنین است در زمانی که من درگیر مسائل زندگی خود بودم به طور خیلی اتفاقی با این کتاب آشنا شدم و باعث تغییر زیادی در من شد. این مهم نیست که شما از قبل چه تفکری دارید، همین که این کتاب را مطالعه کنید باعث موفقیت و ثروت برای شماست.

قدمت کتاب علم ثروتمند شدن به صد سال قبل بر می گردد و از اولین کتاب های انگیزشی است که به اصول موفقیت و ثروت دنیا پرداخته است. کتاب علم ثروتمند شدن در پانزده فصل نگارش شده است.

فواید ثروتمند بودن

همه ما می دانیم که هیچ فردی بدون ثروت نمی تواند ابزارهای لازم را تهیه و به بالاترین رتبه پیشرفت استعداد و کمال روحی خود برسد. یک انسان هنگامی به شکوفایی می‌رسد که با کمک    ابزارهایی از نظر ذهنی، روحی و جسمی و جامعه به این مرتبه برسد. هیچ کس نمی‌تواند بدون پول به بالاترین مرتبه از کمال و استعداد خود برسد.

علم ثروتمند شدن

اساس  تمام پیشرفت ها در هر فردی ثروتمند بودن است. هدف همه انسانها پیشرفت بوده و حق هر موجود زنده‌ای است. این که بشر حق زندگی دارد یعنی او با کمک همه ابزار و وسایل موجود در جهان برای شکوفایی ذهنی، روحی، جسمی به طور آزادانه و بدون هیچ محدودیتی به حق ثروتمند‌شدن برسد.

وقتی در مورد ثروتمند شدن صحبت به میان می آید باید به طور سریع و نه رمزگونه حرف زد. ثروتمند واقعی کسی نیست که به کم قانع باشد، بلکه باید بیشتر استفاده و لذت ببرد. هدف از خلقت جهان پیشرفت و ترقی انسان است که باید هر فردی برای رسیدن به قدرت، زیبایی و ثروت به کم راضی نباشد.

یادگیری، ثروتمند شدن یکی از ضروری ترین دانش هاست. علاقه و اشتیاق به ثروتمندشدن یعنی داشتن یک زندگی مرفه و کامل و این علاقه دارای ارزش زیادی است. هر انسانی که به دنبال زندگی مرفه و ثروت نیست یک فرد غیر عادی تلقی می شود.

همانند جبر و ریاضی، علم ثروتمند شدن هم دقیق است و دارای قوانین مخصوص به خود که در صورت رعایت شدن، فرد حتماً ثروتمند می‌شود. طبق یک قانون طبیعی: هر علت مشابهی، دارای نتیجه مشابه است. پس هر فردی که کارهای خاص بر طبق اصول انجام دهد، ثروتمند می‌شود.

ثروتمند شدن به علت بودن در یک محیط نمی‌تواند باشد. شما یک شهر را ببینید یک غنی و ثروتمند و دیگری فقیر است. همان افراد ثروتمند با هوش و استعداد متوسط، اما انجام کارها به صورت های مختلف توانسته اند به ثروت دست یابند.

پس این را فراموش نکنید اگر کسی در شهر شما ثروتمند است پس حتماً شما هم می توانید ثروتمند شوید. پس کاری را انتخاب کنید که با محیط زندگی شما هم سازگاری داشته باشد. ثروتمند شدن یعنی: انجام کارهایی که به آن علاقه زیاد دارید.

فرد ثروتمند کیست ؟

هرکسی که تمام نیازهای زندگی خود را دارد، ثروتمند است و این میسر نیست مگر با داشتن پول کافی. هر انسانی به طور طبیعی احتیاج دارد تا به چیزهایی که توانایی دارد برسد. ذات بشر علاقه‌مند به شکوفایی استعداد های جزئی هم دارد. موفقیت در زندگی یعنی آن چیزی شوید که دوست دارید و این ممکن نیست مگر با کمک ابزار و اشیایی که به طور آزادانه باید برای رسیدن به ثروت بهره برد.

سه اصل مهم در زندگی

سه اصل مهم در زندگی : بدن ، ذهن و روح هستند . هیچ کدام از این سه اصل و انگیزه از دیگری بالاتر نیست و هر سه در کنار هم و به یک اندازه مهم هستند. هیچ کس نمی تواند برای روح خود زندگی کند، ولی ذهن و جسم را از یاد ببرد یا برای عقل خود کار کند و بدن و روح خود را فراموش کند. زندگی واقعی یعنی به روز و شکوفایی همه چیزهایی که می‌توان از طریق جسم و ذهن و روح نمودار کرد.

آیا فرصت ها انحصاری است ؟

شاید با گذشت زمان فرصت بعضی کارها را شما از دست بدهید، ولی حتماً از راه های دیگر می توانید به هدفتان برسید. هیچ وقت فکر نکنید که فرصت ها تمام شده و بقیه افراد از آن استفاده کردند، نه این چنین نیست در هر جای دنیا منابع فراوانی است که شما می توانید از آنها بهره بگیرید. برای مثال شما می‌توانید با کمک کشاورزی میوه هایی تولید کنید که همه افراد از آنها استفاده کنند و شما به ثروت برسید. طبیعت و دنیای اطراف ما، انبار سرپوشیده ای است از ثروت هایی که هیچ وقت تمام نمی شوند.

اولین اصل در ثروتمند شدن

حرکت ماده‌ای بدون شکل، بر اساس اندیشه های آن است. هر فرایندی که در طبیعت اتفاق می‌افتد، نشان آشکار یک فکر در ماده بدون شکل است. هنگامی که ماده اولیه بدون شکل می تواند فرمی به خود بگیرد یا به حرکت درآید که، روی آن فکر شده باشد. این همان شیوه خلق اشیا است. برای مثال فکر کنید می خواهید خانه بخرید، وقتی روی خانه فکر می کنید روی ماده آن تأثیر می‌گذارید. درست است که به زودی خانه‌دار نمی‌شود ولی باعث می‌شود تا جهت فکری شما به سمت خرید آن برود و باعث فعال شدن کانال و خانه دار شدن شما شود. بعد از گذشت زمان متوجه می شوید که دیر یا زود خانه دار شده اید.

یکی از نکات مهم که باید توجه کرد این است که انسان می تواند فکر کند و در اصطلاح او کانون تفکر است. برای اینکه شی با دست هایش به وجود آید، باید به آن فکر کند و بدون تصور کردن آن    نمی تواند یک چیز را به وجود آورد. یک مثال ملموس دیگر برای این نکته این است که وقتی سفالگری یک گل بی شکل در اختیار دارد. به نظر شما اگر هیچ فکر و تصوری از یک ظرف سفالی نداشته باشد می‌تواند آن را درست کند؟ معلوم است که نه!

با افزایش حیات، زندگی بهبود می یابد

سعی کنید فردی آگاه باشید و علاقه ذاتی خود را برای پیشرفت و بهبود زندگی خود شکوفا کنید. وقتی یک دانه در زمین قرار می دهیم بعد از فعالیت های گوناگون تبدیل به هزار دانه می شود. هوش و تفکر هم مثل همین دانه نیاز به رشد و ترقی دارند.

چیزی که باعث می شود شما را علاقه مند به پول کند همان علتی است موجب رشد گیاه می شود. خدا همیشه دوست دارد بندگان ثروتمندی داشته باشد تا بتوانند به رشد و ترقی برسند. این را به خاطر داشته باشید که همیشه چیزی را خلق کنید، نه دنبال رقابت برای خلق باشید و از راه تقلب نفع کرده و دیگران را محروم کنید. چون ثروتی که از این راه به دست می آید دائمی و راضی ‌کننده نیست و ماندگاری چندانی ندارد.

چگونه ثروتمند می شوید؟

خداوند همیشه دوستدار انسان هایی است که با دستان توانایی خود خلق می کند. چه خلق ساختمان باشد یا یک آهنگ. هیچ گاه برای ثروتمند شدن وارد معاملات خطرناک و غیرمنصفانه نشوید و نگاهتان را برد- برد کنید. اگر به فکر ماشینی هستید طوری فکر کنید که آن را دارید، این را به خاطر داشته باشید ماده در همه جا وجود دارد و می‌تواند بر هر چیزی تاثیر بگذارد.

شکرگزاری

اولین گام برای ثروتمند شدن این است که تصاویر ذهنی خودتان را به سوی ماده بدون شکل سوق دهید. سه اصل را همیشه به یاد داشته باشید:

  1. ماده دارای فکر است و همه چیز از آن نشأت می گیرد.
  2. ماده می تواند هر چیزی را برای شما به وجود آورد.
  3. بهترین ارتباط بین شما و ماده، شکرگزاری است.

هر فردی از این سه مورد دور باشد فقیر است. اگر دارای روح شکرگزار نباشیم، ارتباط خود را با خدا از دست می‌دهیم و از منابع اصلی ثروت دور می شویم. هر چقدر وقتی خوبی دریافت می کنیم، شکرگزار باشیم بیشتر به ماده اصلی متصل شده و تعداد بیشتری با سرعت بالاتر به سمت ما می آید.

تفکر به روش خاص

هر وقت چیزی می خواهید آن را به صورت واضح تصور کنید. این که به ثروتمند شدن علاقه داشته باشید کافی نیست چون همه ثروت را دوست دارند. مثلاً فقط بگویید ماشین می خواهید یا دوست دارید به مسافرت بروید کافی نیست. شما باید تمام نکاتی را که دوست دارید در هنگام خرید ماشین یا رفتن به مسافرت داشته باشید در هنگام تصور خود بیان و روی آنها تمرکز کنید.

طریقه بکارگیری اراده

هیچوقت خواسته هایتان را به دیگران تحمیل نکنید حتی اگر به صلاح آنهاست. چون از مصلحت خبر ندارید مثل اینکه شما نمی توانید خورشید را مجبور کنید در ساعت خاص طلوع یا غروب کند. ماده بدون شکل را نوعی دوست خود بدانید و خواسته هایتان را برای ثروتمند شدن با او در میان بگذارید. بهترین کار، به کارگیری توان ذهنی تان است و هرچقدر دارای ایمان و باور قوی باشید زودتر ثروتمند می شوید. همیشه در دنیا مسائل به شکل جفت هستند، مثل خیر و شر، زشت و زیبا، فقیر و غنی

باور مثبت باعث حرکت و برکت و خیر و سیگنال منفی سبب دور شدن شما از خواسته های تان می شود. کتاب علم ثروتمند شدن به شما کمک می کند تا خیر و ثروت را در خود پرورش دهید.

از اراده بیشتر استفاده کنید

ثروتمند شدن یکی از هدف های مهم در زندگی است که همه موارد را در بر می گیرد. تفکر خیلی از مردم فقیر این است که فکر می‌کنند فقط ثروت برای ثروتمندان است، گروهی دیگر با درگیری های ذهنی و علمی نمی توانند راه درست را انتخاب کنند.

اقدام به شیوه‌ای خاص

در کتاب علم ثروتمند شدن، فکر یک نیروی خلاق بوده که سبب فعال شدن قدرت خلاقیت است. فکر کردن به شیوه خاص یکی از روشهایی است که ثروت تحت تسلط و اراده برتر را برای شما به دنبال دارد. وقتی از فکر خودتان استفاده عملی کنید یک تصور ذهنی روشن و واضح برای رسیدن به هدف واقعی پیدا می کنید. شما با دادن آنچه به خودتان تعلق ندارد به دیگران، می توانید چیزهایی را که برای خود شماست به دست آورید. قرار نیست بدون تلاش به ثروت برسید، این اصلی‌ترین اساس در کسب ثروت است.

رفتار کارامد

پیشرفت شما هنگامی  است که کسی نتواند بالاتر از موقعیت فعلی شما باشد. اگر امروز کاری را که مربوط به موفقیت شماست انجام ندهید، کلیه کارهای قبلی هم بی‌ثمر می شود.

لازم نیست زیاد کار کنید یا به طور ناآگاهانه تعداد زیادی کار در زمان کم انجام دهید یا حتی کار فردا را امروز انجام دهید، بلکه باید کاری را که انجام می‌دهید دارای کیفیت و کارآیی بالایی باشد. اگر برای هر کاری که انجام می‌دهید کیفیت را در نظر بگیرید حتماً به موفقیت می رسید. هر فعالیت می تواند به تنهایی تبدیل به یک شکست (ناکارآمد) یا پیروزی (کارآمد) شود. پس هر کاری که ناکارآمد باشد هرچقدر هم برایش فعالیت کنید، پیروزی در برنخواهد داشت.

لازمه رسیدن به یک تجارت خوب داشتن یک شغل مناسب

اگر می خواهید در شغل خود موفق باشید باید از استعداد و توانایی هایتان به عنوان یک ابزار بهره بگیرید. داشتن ابزار مناسب به روش صحیح امری لازم و ضروری است. هر فردی در شغل خود می ‌تواند موفق باشد به شرطی که توانایی های آن را به دست آورد. وقتی از رقابت با دیگران خارج شوید دیگر احتیاجی نیست که کارهایتان را با عجله انجام دهید. تا شکرگزار باشید همیشه موفقیت به دنبال شماست.

کتاب علم ثروتمند شدن

کتاب علم ثروتمند شدن ( The Science of Getting Rich ) مناسب به افرادی است که وقت و وسیله کافی برای مطالعه دقیق در مورد ماوراء الطبیعه را ندارند ولی دوست دارند در مورد نتایج علمی آن اطلاعاتی کسب کنند. حق هر انسانی از زندگی این است که آزادانه و بدون محدودیت از تمام مواردی که باعث تعالی ذهن، روح و جسم آن یعنی ثروتمند شدن می‌شود بهره بگیرد.

URL: https://www.success98.ir/the-science-of-getting-rich-book/

نویسنده: والاس دلیوس واتلز

نام: کتاب علم ثروتمند شدن

Url: https://www.success98.ir/the-science-of-getting-rich-book/

نویسنده: والاس دلیوس واتلز

ISBN: 20977

تاریخ انتشار: 2021-12-21

فرمت: https://schema.org/EBook

امتیازدهی ویرایشگر:
5

1 دیدگاه برای کتاب علم ثروتمند شدن – والاس دلیوس واتلز

  1. angel

    سلام
    این کتاب خییییییییلی نکته های اموزنده ای داشت
    من کلی ازش استفاده کردم

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *