1. سایت موفقیت
  2. کتاب دیجیتال
  3. کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت – دارن هاردی

کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت – دارن هاردی

نویسنده کتاب دارن هاردی
نوع کتابکتاب صوتی
کیفیت کتاب128kbit ( خوب )
زبان کتابفارسی
تعداد صفحه1
حجم کل138 مگابایت

دانلود رایگان کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت

کتاب قطار سرعت بسوی ثروت (the entrepreneur roller coaster) اثر دارن هاردی (Darren Hardy)  در سال 2015 می باشد. از نظر وی 66% مشاغل کوچک غالبا شکست می خورند. بنظر شما این شکست بر اثر چه عواملی است؟ آیا بر اثر عوامل بیرونی است. این همان چیزی است که دارن هاردی در پی کشف آن برای برامد. آری شکست این مشاغل با عوامل بیرونی ارتباطی ندارد. چیزی که دارن یافت حیرت آور بود. همه دلایل و فرضیات گزارش شده قبلی برای نرخ شکست (سرمایه، مکان، اعتبار، مدیریت موجودی، و رقابت) اشتباه بودند. شکست ناشی از عوامل بیرونی نبود، بلکه عوامل درونی منجر به شکست شده بودند. آنها اقتصادی نبودند بلکه آن عوامل احساساتی بودند. ترن هوایی هیجانی غیرمنتظره و وحشتناکی که یک کارآفرین تجربه می کند، بزرگ ترین عاملی است که باعث می شود اکثر آنها ترک کنند و در نهایت شکست بخورند.

وقت آن رسیده است که نظاره گر آینده خوب باشید، هنگامی که شما به سنین پیری گام نهادید دوست دارید در چه جایگاهی باشید؟ همه انسان ها استعداد دارند اما برای کسب توانایی باید تلاش کرد. آیا می خواهید ساعت ها تمرین کنید؟ ایا می خواهید سخت تر کار کنید؟ متمرکز باشید و عمیق تر تامل کنید؟ اگر می خواهید یک کار افرین قدرتمند شوید لازم است که سوار بر قطار سرعت ثروت شوید. اگر شما از این کتاب بهره کافی ببرید در پایان 3 اتفاق در انتظار شماست:

  1. سرسخت تر از قبل می شوید: شما به عنوان کارآفرین باید بدانید می خواهید وارد چه مسیری شوید. باید مقصد برای شما واضح و مشخص باشد. باید فردی پر قدرت باشید که هیچ چگونه تردید و دو دلی برای شروع کار خود نداشته باشید. در طول مسیر اگر با این موارد مواجه شدید باید پر قدرت به مسیر خود ادامه دهید.
  2. شما را مجهز تر می کند: کسی که می خواهد وارد دنیای کارآفرینی شود باید مهارت های مختلفی از قبیل: مهارت فروش، رهبری، مدیریت و … را بلد باشد، بنابراین شما باید با تجهیزات وارد سفر کار آفرینی شوید.
  3. با اعتماد بنفس باشد: کسی که می خواهد این مسیر را شروع کند باید اعتماد بنفس مقابله با ترس ها را داشته باشد چرا که شروع هر کاری مملو از ترس و اضطراب است که باید بتوانیم به تمام ترس ها غلبه کنیم و با اعتماد بنفس کامل به مسیر خود ادامه داده چرا که باور داریم موفقیت مان حتمی است.

در این کتاب دارن هاردی شما را برای یک سفر مهیج کارآفرینی آماده می کند و شما را از ترس ها، تردیدها و شکست های گذشته دور می کند و برای کسب استقلال، مسئولیت پذیری اماده کرده تا بتوانید در کسب و کار خود به موفقیت دست یابید. شما بهترین استراتژی هایی را که دارن هاردی تا به حال از موفق ترین افراد روی کره زمین جمع آوری کرده است، یاد خواهید گرفت که شامل چهار مهارت ضروری برای موفقیت کارآفرینی می شود: فروش، استخدام، رهبری و بهره وری.

این کتاب برای شماست اگر

  • شما رویای داشتن کسب و کار خود را داشته اید اما از ناشناخته ها می ترسید.
  • شما در تردید کارآفرینی مانده اید و نمی دانید چه کاری انجام دهید.
  • شما در حال حاضر به عنوان یک کارآفرین در هیئت مدیره هستید، اما می خواهید مطمئن شوید که موفق هستید یا خیر.

نحوه استفاده از کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

این کتاب را فقط گوش ندهید بلکه آن را یاد بگیرید، آن را قورت دهید. نکات مهم را تکرار کنید و نکات کلیدی آن را یادداشت کنید. چندین بار گوش کرده و برای دیگران بازگو کنید. از مطالب کتاب بصورت عملی و کاربردی در کارهای خود بهره ببرید. مطالب مفید و کاربردی را برای دیگران بصورت های مختلف بازگو کنید چه در پیام ها و چه در شبکه های اجتماعی.

 بخشی از کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

شما دیوانه هستید! درست است. دیوانه. من هم دیوانه هستم. فکر نکنید توهین کردم، این نوعی تعریف است. همه کسانی هم که روی جلد نشریه موفقیت دیده‌اید، دیوانه‌اند. در واقع دیوانه‌اند و به احتمال زیاد به همان دلیل عکس آن‌ها روی جلد نشریه موفقیت چاپ شده است. اجازه دهید کلمه‌ دیوانه را تعریف کنیم. دیوانه به کسی می‌گویند که به‌طور غیرعادی به موضوع خاصی خوشبین و علاقه‌مند است. اگر این تعریف مناسبی برای کارآفرین نیست، پس چه تعریفی مناسب آن است؟ بدون شک باید به‌طور «غیرعادی خوشبین» و به‌شدت مشتاق سوار شدن به قطار ثروت‌ساز باشید. اغلب افراد جرأت ندارند وارد این قطار وحشتناک شوند؛ اما شما شجاعتش را دارید و دقیقاً به‌همین دلیل است که شما را دیوانه می‌نامند.

دارن هاردی نویسنده کتاب قطار سرعت به سوی ثروت

دارن هاردی (Darren Hardy) در 26 فوریه سال 1971 در آمریکا متولد شد. وی سخنران، نویسنده و مشاور است. او از سن نوجوانی درست زمانی که 18 سال داشت به جمع میلیونرها پیوست. یکی از کتاب های مهم و تاثیر گذار وی اثر مرکب نام دارد که وی با این اثر در ایران به شهرت رسید. او سالیان متمادی به عنوان نویسندگان برتر نیویورک تایمز شناخته شده که می توان به کتاب هایی نظیر: در بهترین سال زندگی تو، اثر مرکب، استثنا باشید، هنر خوب زندگی کردن و … اشاره کرد.

فهرست کتاب صوتی قطار سرعت به سمت ثروت

  • فصل اول – چگونه این کتاب را گوش دهیم؟ قسمت اول
  • فصل اول – چگونه این کتاب را گوش دهیم؟ قسمت دوم
  • فصل دوم – کمربندها را محکم ببندیم
  • فصل سوم- آماده سازی
  • فصل چهارم – فضاهای خالی را به بهترین افراد بدهید.
  • فصل پنجم- مدیریت و رهبری
  • فصل ششم- تنظیم سرعت
  • فصل هفتم – قطار هوایی
  • فصل هشتم- اهداف و آرزوها 
این فایل به درخواست کاربران و با ارسال آنها در سایت قرار گرفته است و تولید کننده آن موفقیت 98 نیست ! لطفا در صورتی که شما صاحب امتیاز آن هستید و از انتشار آن در اینجا رضایت ندارید درخواست حذف ثبت نمایید.

1 دیدگاه برای کتاب صوتی قطار سرعت به سوی ثروت – دارن هاردی

  1. علیرضا

    هم از ضبط کننده و هم از نشر دهنده این فایل های صوتی ارزشمند واقعا ممنونم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *