کتاب های کوین ترودو

معرفی کتاب های کوین ترودو

کوین ترودو Kevin Trudeau کارآفرین و نویسنده ثروتمند با بیش از 60 شرکت ثبت شده در جهان بود . محبوبیت و معروف بودن او بیشتر به دلیل کتاب های جنجالی او می باشد . او در 17 سالگی به عضویت گروه مخفی آمریکایی برادرهود در آمد و با استفاده از این اطلاعات توانست به موفقیت مالی و تجاری برسد . سپس کم کم شروع به افشای این راز ها در زمینه های مختلف کرد .

او تجربه و سابقه خوبی در زمینه فروش محصولات از طریق برنامه های تلوزیونی و رادیویی داشت و از همین اصل استفاده کرد تا تبلیغات گسترده ای برای کتاب ها و دوره های بی نظیر خودش انجام دهد .

[irp posts=”1382″ name=”کوین ترودو کیست ؟ زندگینامه کوین ترودو – Kevin Trudeau”]

معرفی کتاب های کوین ترودو

کتاب ابر حافظه

( Mega Memory )

کوین تردو در کودکی مشکل عدم یادگیری داشت و با این مشکل شناخته شده بود . مشکل او در حقیقت ناتوانی در یادآوری اطلاعات بود. او با مراجعه به چندین منبع همه چیز را درباره بهبود حافظه خواند . در نهایت، او برنامه خود را برای بازیابی حافظه توسعه داد و موسسه حافظه آمریکایی را تشکیل داد .

کتاب کوین ترودو ابر حافظه
کتاب کوین ترودو ابر حافظه

این کتاب اولین دستاورد کوین ترودو در زمینه فروش دوره های آموزشی بود . کتاب کوین ترودو ابر حافظه ( Mega Memory ) به دو صورت چاپ فیزیکی و کتاب صوتی در دسترس دیگران قرار گرفت . این کتاب شامل توضیحات و تمرین های 30 دقیقه ای روزانه است که می تواند ذهن شما و حافظه شما را تقویت کند . کتاب ابر حافظه به شما کمک میکند تا در سریع ترین زمان بتوانید اعداد و کلمات مانند شماره تلفن ، اسامی و آدرس ها را حفظ کنید و در زمان مورد نیاز نیز آنها را به یاد داشته باشید . تمرین های این کتاب تاثیر بسیار خوبی روی حافظه کوتاه مدت و طولانی مدت شما دارد .

اولین نسخه این کتاب در سال 1989 چاپ شد و سپس چند بار ویرایش و مجدد چاپ شد . آخرین بار در سال 2013 نیز برای آخرین بار اصلاح و ویرایش شد . ( در حال حاضر توسط شبکه جهانی اطلاعات به فروش میرسد ) .

کتاب کوین ترودو ابر حافظه 2013
کتاب کوین ترودو ابر حافظه 2013

در حقیقت آموزش های دوره مگا مموری تقریبا همون چیزایی هست که دکتر مرتضی جاوید در ایران و با زبان فارسی داره اونها رو آموزش میده . ( هشت سال پیش زمانی که ایشون هنوز اسم و رسم خاصی نداشت و من پایه دوم دبیرستان تحصیل میکردم ، در کلاس ایشون شرکت کردم و در همون تایم کوتاه یک ساعته که در کنار ایشون بودیم مواردی رو یاد گرفتم که باعث شد بدون نیاز به مطالعه در کنکور در دانشگاه دولتی شهر خودمون قبول بشم . به نظرم واقعا لقب سلطان حافظه ی ایران برازنده ایشون هست .)

کتاب درمان های طبیعی – آنها نمیخواهند شما بدانید

( Natural Cures “They” Don’t Want You to Know About )

کتاب کوین ترودو درمان های طبیعی ( Natural Cures ) به صورت کتاب فیزیکی و کتاب صوتی در سال 2004 منتشر شده است. یکی از کتاب های جنجالی کوین ترودو بود که فروش زیادی داشت اما او را با مشکل قانونی مواجع کرد .

این کتاب بارها از طرف FDA ( سازمان غذا و دارو آمریکا ) و مراکز مرتبط با سلامتی جامعه در امریکا مورد انتقاد و جریمه قرار گرفت و حتی باعث شد کوین ترودو یک بار به مدت 2 سال و بار دیگر به مدت 10 سال به خاطر مطالب این کتاب به زندان افتد .

علت مشکل قانونی این بود که اولا کوین ترودو بارها اشاره می کند که غذاهای فرآوری شده و داروهای تایید شده توسط FDA می تواند برای سلامت مصرف کنندگان بسیار مضر باشد ، او افشا میکند که صنعت دارو سازی آمریکا در حقیقت به فکر سلامت مردم نیست . بلکه به دنبال بیشتر مریض کردن مردم و یا ادامه دار کردن بیماری آنهاست تا از این طریق کسب درامد بیشتری داشته باشد . در این کتاب درمان های جایگزین و خانگی برای بیماری ها ذکر شده است .

دقت کنید که کوین ترودو قبل از نوشتن این کتاب مطالعات زیادی در زمینه طب سنتی و خانگی انجام داده است . اما چون در این کتاب دارو برای بیماری ها تجویز شده و کوین ترودو رسما یک دکتر تحصیل کرده و دارای مدرک دکترا نیست ، پس از نظر مراجع قانونی او اجازه نداشته به صورت خودسرانه برای بیماری ها دارو تجویز کند ! و این دلیلی است بر محاکمه و زندانی شدن کوین ترودو .

کتاب کوین ترودو درمان های طبیعی
کتاب کوین ترودو درمان های طبیعی

در مرحله اولی که از نظر قانونی با چاپ کتاب به مشکل خورد مجبور شد ابتدای کتاب صحبت های خود را نقص کند . یعنی میگوید این حرف ها نتیجه کار و جستجو و تجربه استفاده من هست و این که شما از این روش ها استفاده کنید و نتیجه بگیرید به تصمیم خود شماست و من مسئولیتی درباره آن ندارم . در حقیقت این جمله و متن فقط برای این ذکر شده بود که مشکلات قانونی را تا حدودی حل کند . اما در آینده نیز به دلیل تجویز دارو در این کتاب با مشکل مواجه شد که در نهایت قاضی رای را به این موضوع داد که هر کس از این کتاب راضی نیست کتاب را برگردانده و پول آن را دریافت کند . با توجه به تبلیغات منفی که علیه کوین ترودو صورت گرفت بسیاری از خریداران این کتاب درخواست پرداخت مبلغ را کردند و به این شکل صدمه سنگینی به کوین ترودو وارد شد ( البته این جریان باز پرداخت پول ها دقیقا در همان سال 2004 نبود ) .

دقت کنید که بسیاری از افراد با رعایت مطالب نوشته شده در این کتاب و دنبال کردن آن موفق شدند زندگی سالم تری برای خانواده خود فراهم کنند . بنابراین مطالب ذکر شده در این کتاب دروغ نیست . فقط صنعت داروسازی آمریکا که از طریق فروش دارو سالانه درامد بسیاری را کسب میکند نمیخواست این حقیقت افشا شود .

اما امروزه همه میدانیم که دارو و غذاهای تراریخته و … چه ضرر و زیان هایی را برای ما ایجاد کرده اند .

 

کتاب درمان های طبیعی بیشتری افشا می شوند

( More Natural Cures Revealed  )

دو سال بعد ( در سال 2006 ) کوین ترودو کتاب دیگری در ادامه کتاب قبلی خود را به چاپ رسانید .

در این کتاب کوین ترودو مجدد افشا کرد که FDA ( سازمان غذا و دارو آمریکا ) و شرکت های مواد مخدر چطور باعث بیمار شدن افراد می شوند . همچنین به تعدادی از سوالات مردم که از محتوای کتاب قبلی شده بود پاسخ داده شده است .

او در کتاب لیستی از محصولاتی که میتواند باعث بیمار شدن شما باشد را افشا کرد و همچنین محصولاتی را نیز نام برد که مفید و مناسب هستند و پیشنهاد میکند از آنها استفاده کنید .

لیستی از باید ها و نباید ها برای سلامتی طبیعی بدن نیز در این کتاب موجود است .

کتاب کوین ترودو درمان های طبیعی بیشتری فاش میشود
کتاب کوین ترودو درمان های طبیعی بیشتری فاش میشود

کتاب درمان برای کاهش وزن – آنها نمیخواهند شما بدانید

( The Weight-Loss Cure “They” Don’t Want You to Know About )

کتاب کوین ترودو درمان برای کاهش وزن ( The Weight Loss Cure ) در سال 2007 به چاپ رسید ، پس از چاپ کتاب چندین بار شکایت از وی صورت گرفت ، به این دلیل که در کتاب کاهش وزن داروهای تخصصی را ذکر کرده بود که تجویز آن به صورت قانونی فقط باید توسط پزشکان انجام می شد . با توجه به این که او دارای تحصیلات و مدرک پزشکی نبود این کار او غیر قانونی تشخیص داده شد .

کوین ترودو در این کتاب توضیح می دهد که چطور حدود 53 سال پیش درمان قطعی چاقی توسط یک پزشک انگلیسی کشف شد . او ادعا می کند که ده ها هزار نفر از این روش درمان ساده، ارزان و بی خطر، برای کاهش وزن به شکل معجزه آسا و سریع و دائمی استفاده کرده اند .

کتاب کوین ترودو درمان کاهش وزن
کتاب کوین ترودو درمان کاهش وزن

مشکل دیگری از نظر قانونی برای کوین ترودو به وجود آمد . اولین مسئله این بود که کوین ترودو لاغر شدن و اجرای این رژیم را آسان خوانده بود . در صورتی که قاضی معتقد بود انجام رژیم اصلا آسان نیست و این جمله یک دروغ است . از طرفی دو مسله دیگر وجود داشت . اول این که آنها میگفتند کوین ترودو حق نداشته در این کتاب دارو تجویز کند . و مسئله دوم این بود که آنها میگفتند نه تنها کوین ترودو حق نداشته دارو تجویز کند ، بله به نظر میرسد عمدا این کار را انجام داده اشت !

و به این شکل بود که نه تنها از نظر FDA و سازمان های بهداشتی مورد محاکمه قرار گرفت ، بلکه از نظر قانونی نیز مجازاتی برای او در نظر گرفته شد .

این مورد را در نظر داشته باشید که کوین ترودو از دوران کودکی از چاقی رنج برده و با مراجعه به انواع دکتر و رعایت انواع رژیم نتوانسته بود وزن خود را کاهش دهد . پس از تحقیقات شخصی خودش و استفاده از روش های خاص توانست اندام مناسب را بدست آورد . و به این شکل بود که زمینه نوشتن این کتاب پدیدار شد .

کتاب بدهی درمانی – آنها نمیخواهند شما بدانید

( Debt Cures “They” Don’t Want You to Know About )

در همان سال 2007 که کتاب قبلی به چاپ رسیده بود ، کتاب کوین ترودو بدهی درمانی ( Debt Cures ) به صورت کتاب فیزیکی و کتاب صوتی منتشر شد. کوین ترودو در این کتاب اسرار پول را با فصل بندی های کوتاه و نثر ساده و روان افشا می کند.  .

کوین ترودو در این کتاب نکاتی برای کاهش هزینه و پس انداز پول را می آموزد و در زمینه های مالی مهم زندگی شامل : مدیریت شخصی پول، بانکداری شخصی، کارت های اعتباری، تامین مالی تحصیلات فرزندان، روش های به حداقل رساندن مالیات و موارد دیگر، راهکارهای ارزشمندی را ارایه می کند.

اطلاعات ارائه شده در این کتاب بیشتر مختص سیستم بانکداری آمریکا و شرایط زندگی در آنجاست و به همین دلیل این کتاب به صورت جهانی طرفدار چندانی نداشت .

کتاب کوین ترودو بدهی درمانی
کتاب کوین ترودو بدهی درمانی

کتاب بدهی درمانی 2 – آنها نمیخواهند شما بدانید

( Debt Cures II “They” Really Don’t Want You to Know About )

این کتاب نیز در ادامه مطالب کتاب قبلی در سال 2009 به چاپ رسید . این کتاب نیز شما را راهنمایی میکند که به جای نگهداشتن پول نقد در جیبتان ، آنها را سرمایه گذاری کنید و با آن به ثروت برسید .

کتاب کوین ترودو بدهی درمانی 2
کتاب کوین ترودو بدهی درمانی 2

کتاب درمان رکود اقتصادی – ثروتمند شدن در دوران سخت

( Recession Cures, Get Rich in Tough Times )

کتاب کوین ترودو درمان رکود اقتصادی به صورت کتاب فیزیکی در سال 2009 منتشر شده است. کوین ترودو در این کتاب به مفهوم دوران رکود اقتصادی اشاره کرده و این موضوع را ذکر میکند که افراد موفق همانطور که در دوران رشد و شکوفایی اقتصادی سود می کنند، برای دوران رکود هم باید برنامه داشته باشند .

این کتاب متاسفانه آنچنان حاوی اطلاعات مفیدی نیست و به همین دلیل فروش زیادی نداشته است .

کتاب صوتی آرزوی تو دستور توست

( Your Wish Is Your Command )

در سال 2009 کوین ترودو اقدام به برگذاری سمیناری بزرگ به مدت دو روز در کوه های آلپ آروپا با عنوان ” آرزوی تو دستور توست ” ( Your Wish Is Your Command ) کرد . در این سمینار کوین ترودو اعلام می کند طی سالها عضو انجمن برادر هود ” The Brotherhood ” بوده و حال می خواهد اطلاعات و راز های مهم گروه های مخفی آمریکایی را به صورت عمومی به اشتراک بگذارد .

این دوره شامل دو بخش بود اولی ” آرزوی تو دستور توست – چطور به آنچه که میخواهیم برسیم ” و بخش دوم ” راز های کسب ثروت – آنها نمیخواهند شما بدانید ”

هزینه شرکت در سمینار آرزوی تو دستور توست برای هر نفر 10.000 دلار بود و کوین ترودو اطلاعات کاملی از قانون جذب و اصول موفقیت و کسب ثروت را برای شرکت کنندگان فاش کرد . این سمینار به صورت فایل صوتی حاوی 12 سی دی ضبط شده و بعدا توسط او به فروش رسید ( بعد ها دو سی دی دیگر اضافه شد ) . تقریبا تمامی افرادی که در این سمینار شرکت کرده بودند ذکر کرده اند که بسیار تاثیر گذار بوده و ارزش هزینه ای که بابت آن پرداخت کرده اند را داشته است و باعث تغییر در زندگی آنها شده است .

کوین ترودو آرزوی تو دستور توست
کوین ترودو آرزوی تو دستور توست

قرار بود که یک سال بعد نسخه ای به صورت کتاب نیز از این محتوا توسط کوین ترودو ارائه شود . که به دلایلی این اتفاق صورت نگرفت .

این دوره آرزوی تو دستور توست از برترین دوره های آموزشی به صورت کتاب صوتی می باشد . اگر مایل هستید این دوره را دنبال کنید :

کتاب تمرین آرزوی تو دستور توست

پس از انتشار این کتاب صوتی مردم درخواست یک کتاب تمرین برای انجام مرحله به مرحله آموزش های دوره آرزوی تو دستور توست را داشتند . به همین علت کوین ترودو کتاب تمرین آرزوی تو دستور توست را تالیف کرد . این کتاب توسط شبکه جهانی اطلاعات چاپ شد . این کتاب تمام نکات کلیدی دوره را ذکر کرده و تمرین های کتبی و عملی را به شما ارائه می کند . با پیروی کردن از تمرین ها و مراحل مختلف شما می توانید نتیجه بسیار خوبی دریافت کنید .

این کتاب نیز توسط تیم موفقیت 98 ترجمه و آماده سازی شده و برای کاربران عزیز قرار گرفته است :

کتاب پول رایگان – آنها نمیخواهند شما بدانید

( Free Money “”They”” Don’t Want You to Know About )

کتاب کوین ترودو پول رایگان ( Free Money ) به صورت کتاب فیزیکی و کتاب صوتی در سال 2010 منتشر شده است. کوین ترودو در این کتاب ادعا میکند که میلیاردها دلار پول رایگان منتظر شماست تا صاحبش شوید. او مراحل را قدم به قدم برای به دست آوردن این پول ها ذکر کرده اما به نظر میرسد این روش ها برای همه شرایط کارساز نیست . بسیاری از موارد ذکر شده در این کتاب مختص آمریکا و ایالات خواص آن هست . حقیقت این است که این کتاب نیز طرفداران زیادی نداشته و موفق نبوده است .

کتاب کوین ترودو پول رایگان
کتاب کوین ترودو پول رایگان

کتاب معجزه ضد پیری – آنها نمیخواهند شما بدانید

( The Anti-aging Miracle “they” Don’t Want You To Know )

این کتاب از کوین ترودو با همکاری متخصص پزشکی مشهور دکتر جیمز فورسیت، یکی از پیشگامان استفاده از هورمون رشد انسانی (HGH)، دقیقا مشخص کرده است که چگونه و به چه علت HGH برای هر کسی که میخواهد جوان و شاداب بماند اهمیت دارد . آزمایش های پزشکی ثابت می کند که HGH یک لازمه سلامتی برای میلیون ها نفر است. HGH نه تنها سطح انرژی را بهبود می بخشد بلکه برای افراد حس سرزندگی را ایجاد میکند همچنین HGH عملکرد جنسی را تقویت می کند و روند پیری را کاهش می دهد.

HGH یک محصول معجزه واقعی است اما باز هم کسانی هستند که میخواهند دارو های سمی را ترویج دهند . این کتاب فقط مناسب افرادی است که میخواهند یک زندگی شاداب و سرزنده را تجربه کنند .

نسخه فیزیکی این کتاب در سال 2010 و نسخه صوتی آن در سال 2012 انتشار یافت .

کتاب کوین ترودو معجزه ضد پیری
کتاب کوین ترودو معجزه ضد پیری
معرفی کتاب
9 دیدگاه

مقالات مشابه

9 دیدگاه.

  • جمالی
    02/03/1399 21:59

    سلام ایا نسخه چاپشده هم دارید یا همه پی دی اف هستند
    چون من دنبال کتب چاپ شده هستم نه کامپیوتری

    • موفقیت 98
      02/03/1399 22:06

      سلام عزیزم
      چون هزینه چاپ کتاب ( با تیراژ کم ) و ارسال اون زیاد میشه خریدش به صرفه برای شما نیست
      کتاب هایی که به صورت pdf در سایت قرار دادیم رو با فونت عالی ایران سنس و استاندارد های نوشتاری اضافه کردیم تا بتونید با یک هزینه مناسب فایل رو خودتون چاپ کنید و مطالعه کنید .
      مثلا برای کتاب تمرین آرزوی تو دستور توست فکر میکنم هزینه چاپ دو رو حداکثر 15 تومن در بیاد که با هزینه پست کتاب فیزیکی یکی هست تقریبا …

      انشالله در آینده کتاب و محصولات فیزیکی دیگه هم ارائه خواهیم کرد .

      • سلام وقت بخیر
        الان شما این کتاب هایی رو که معرفی کردید رو دارید؟؟

        • موفقیت 98
          03/09/1399 00:55

          سلام
          خیر اکثر کتاب های کوین ترودو قدیمی شدن و محتوای جدیدتر و کاملتری با موضوع مشابه موجود هست . به همین دلیل ارائه ترجمه این کتاب ها اکثرا بیهوده هست .

  • زهره طاهری
    30/05/1399 12:58

    به چه صورت میتوان کتاب صوتی تهیه کرد برای کوین ترودو ممنون

    • موفقیت 98
      31/05/1399 13:08

      سلام و روز بخیر
      کتاب صوتی فقط آرزوی تو دستور توست در سایت موجود هست که در نسخه دوبله و زیرنویس قابل تهیه است .

  • درود
    کتاب درمان برای کاهش اضافه وزن ترودو رو چجوری میتونم تهیه کنم؟؟؟

    • موفقیت 98
      03/09/1399 00:56

      سلام
      محتوای این کتاب از نظر علمی قدیمی شده و بهتره به کتاب ها و علم به روز تری برای دریافت نتیجه مراجعه کنید.

  • 9337162783
    08/02/1400 15:21

    کوین ترودو در مورد راز صحبت میکنه.در کل این راز از میلیارد ها سال پیش بوده و هست و خواهد بود .پس مطالبش هم همیشه به روز خواهد بود هرچند قدیمی.اگر کتاب ها را در سایت خود قرار دهید ممنون میشیم.با تشکر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.