قانون جذب ثروت

فهرست محتوای این مقاله

چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم ؟

همه دوست دارند ثروت بیشتری جمع کنند، پول بیشتری به دست آورند و زندگی فراوانی داشته باشند. جالب است بانید بسیاری از مردم رابطه ی خوبی با پول ندارند. آنها در تجلی پول و ثروت در زندگی خود مشکل دارند و در نتیجه هرگز به موفقیت مالی مورد نظر خود نمی رسند. حقیقت این است که موفقیت مالی از ذهن شروع می شود و اولین چیزی که بسیاری از مردم را عقب نگه می دارد، سیستم اعتقادی و باورهای آنها در مورد ثروت و پول است.

با در نظر گرفتن این موضوع، استفاده از قانون جذب یکی از مؤثرترین راه‌ها برای تغییر باورهایتان درباره پول به یک سیستم اعتقادی است که شما را به روی رفاهی که در اطراف شماست باز می‌کند. اما ابتدا باید چند قدم بردارید تا ببینید واقعا کار می کند و زندگی شما را تغییر می دهد.

تکنیک های قانون جذب ثروت

باور قالبی متخصصان این است که شما این قدرت را دارید که بتوانید در طی 7 روز به چیزهایی که می خواهید دست یابید. اگر این روند برای شما رخ نداده است، ممکن است وسوسه شوید که قانون جذب خود را رها کنید. با این حال، آشکار کردن ثروت کاملا ممکن است. شما فقط باید تکنیک های مناسب را تمرین کنید. علاوه بر این، حتی اگر فراوانی هدف اصلی شما نباشد، مطمئنا بدون توجه به جذب پول بیشتر به زندگی خود سود خواهید برد.

 تمرکز بر فراوانی

این تمرین اغلب در صدر فهرست قانون جذب پول و ثروت است، این تمرین بر اساس فرض اصلی قانون جذب است که شما بیشتر چیزی را که روی آن تمرکز می کنید جذب می کنید. بنابراین، اگر زمان بیشتری را صرف تمرکز بر فراوانی خود کنید، ممکن است زمان بیشتری برای شما پیش بیاید. خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد. مثلا:

  • یک دفتر داشته باشید و عادت روزانه خود را در یادداشت کردن 1 تا 5 چیز ایجاد کنید که از داشتن آنها سپاسگزار هستید.
  • چشمان خود را به مدت 3 تا 5 دقیقه ببندید و تمام وقت خود را صرف عمیق ترین احساسات قدردانی خود برای فراوانی در زندگی خود کنید.

 متوقف کردن نجواهای منفی

وقتی سعی می کنید فراوانی را جذب کنید، منتقد درونی شما اغلب به شما می گوید که نمی توانید. گاهی ممکن است نجواهایی در ذهن شما باشد مبنی بر اینکه تو لایق ثروتمند شدن نیستی. هر زمان که چنین فکر منفی به وجود آمد، بلافاصله آن را برگردانید و بر عکس آن تمرکز کنید. به عنوان مثال، وقتی نگران هستید که فکر نمی‌کنم هرگز آنقدر موفق باشم که بتوانم پول به دست بیاورم، قاطعانه به خود بگویید: همه می‌توانند آنقدر موفق باشند که پول زیادی به دست آورند. در صورت لزوم، از یک تکنیک توقف فکر مانند گفتن کلمه “ایست” با صدای بلند یا مجسم کردن یک علامت توقف قرمز استفاده کنید.

شناسایی باورهای محدود کننده راجع به پول و ثروت

برای اینکه قانون جذب را در زندگی خود فعال کنید، باید باورهای محدود کننده خود را در مورد پول شناسایی و تغییر دهید. در طول زندگی‌مان، از دوران کودکی، باورهای محدودکننده‌ای در مورد پول ایجاد کرده‌ایم که در طول زمان درونی‌سازی کرده‌ایم و واقعیت را پذیرفته‌ایم.» شما قبلا این باورهای محدود کننده را شنیده اید.

باورهای محدود کننده ی جذب ثروت چیزهایی هستند مانند:

  • پول روی درختان رشد نمی کند، بنابراین به دست آوردن آن بسیار دشوار است.
  • پول خوشبختی نمی آورد.
  •  شما نمی توانید در عین حال ثروتمند باشید و فرد خوبی باشید.
  • باید پدر ثروتمندی داشته باشم تا من هم ثروتمند باشم.
  • من استعداد خاصی ندارم که بتوانم از طریق آن ثروتمند شوم.
  • زنها نمی توانند ثروتمند شوند.
  • پول و ثروت فقط در شغل های خاصی است.
  • سن من مناسب ثروتمند شدن نیست.

قبل از اینکه بتوانید از قانون جذب استفاده کنید، مهم است که ابتدا هر گونه باور محدود کننده ای را که ممکن است در مورد پول داشته باشید، شناسایی کرده و به آن بپردازید.

هنگامی که پول را برای آنچه واقعا هست می بینید، منبعی در دسترس و نامحدود که می توانید به هر شکلی که می خواهید از آن استفاده کنید شکل گیری عادات و طرز فکر لازم برای به دست آوردن ثروت بسیار آسان تر است.

ثروت خود را طوری تجسم کنید که گویی از قبل به آن دست یافته اید

قانون جذب حکم می کند که چیزهایی که در درون به آن اعتقاد دارید و از بیرون فرافکنی می کنید چیزهایی هستند که به زندگی خود جذب می کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید چیزی مانند پول را جذب کنید، مهم است که آن را طوری تجسم کنید که انگار قبلا آن را دارید. تجسم دنیایی که در آن تمام پولی را که می‌خواهید در اختیار دارید، نه تنها ذهنیتی را ایجاد می‌کند که بیشتر پذیرای سود مالی است، بلکه شما را قادر می‌سازد تصور کنید پس از رسیدن به اهدافتان، زندگی‌تان چگونه خواهد بود. این به خودی خود می تواند به عنوان یک منبع قدرتمند انگیزه عمل کند که در صورت سخت شدن شرایط شما را به جلو سوق می دهد. تجسم کردن پول به گونه‌ای که انگار از قبل آن را دارید، می‌تواند یک ذهنیت فراوانی ایجاد کند، برخلاف ذهنیت کمبود.

این نوع طرز فکر فراوانی به طور طبیعی زمانی به وجود می آید که شما پول زیادی دارید، اما می توان آن را با تجسم پول به عنوان چیزی که قبلا به وفور در اختیار دارید، توسعه داد. اگر می‌خواهید یک نقطه ثابت فیزیکی برای تجسم‌های خود ایجاد کنید، سعی کنید اسکناس ارزشمند را در جیب خود حمل کنید. انجام این کار به سادگی می تواند باعث شود احساس ثروتمندی بیشتری داشته باشید و مانع از این می شود که هرگز نتوانید بگویید که شکست خورده اید و بنابراین از ذهنیت های محدود کننده ای که همراه با شکسته شدن هستند جلوگیری می کند.

 در راستای ارزش های خود خرج کنید

یکی دیگر از بهترین راه‌ها برای جذب پول این است که مطمئن شوید ثروتی را که دارید صرف چیزهایی می‌کنید که واقعا مهم هستند. وقتی به گونه‌ای زندگی می‌کنید که با ارزش‌هایتان همسو باشد، از خرج کردن لذت مالی زیادی می‌برید و رابطه مثبت‌تری با پول ایجاد می‌کنید و وقتی پول را با دیدی مثبت و عاشقانه می بینید، فورا پول بیشتری جذب خواهید کرد. حال اگر مطمئن نیستید برای چه چیزی ارزش قائل هستید، موارد زیر را انجام دهید:

  • پنج تجربه مهم زندگی خود را بنویسید.
  • 5 کلمه بنویسید که هر کدام را توصیف کند.
  • از خود بپرسید: چه موضوعات مشترکی ظاهر می شوند؟ اینها ارزش های کلیدی شما هستند.

 پذیرفتن حقایق

تجلی ثروت فقط به این معنا نیست که پول را با خوشبختی مرتبط کنیم. این همچنین در مورد نگاه کردن به واقعیت وضعیت مالی شما و اقدام بر اساس آن است. بنابراین، با خودتان صادق باشید. به بدهی های خود نگاهی بیندازید. در صورت نیاز از کمک گرفتن نترسید. دوستان، خانواده و مشاوران مالی همگی می توانند به شما کمک کنند تا برنامه ای برای بهبود وضعیت ترسیم کنید. اگر امروز پول و ثروت ندارید، اشکالی ندارد. همواره این را بخاطر داشته باشید که رسیدن به جایی که می‌خواهید امکان‌پذیر نیست مگر اینکه با حقیقت جایی که در حال حاضر هستید درگیر شوید.

پول را استشمام کنید

اگرچه ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما اگر با بوی پول ارتباط برقرار کنید، در استفاده از قانون جذب برای پول و ثروت بهتر خواهید بود. وقتی این کار را انجام می دهید، ارتعاش خود را با ثروت و فراوانی هماهنگ می کنید. در حین انجام این کار، تصور کنید که تمام ثروتی که نیاز دارید را دارید. به این فکر نکنید که چرا پول می‌خواهید یا چگونه آرزو می‌کنید پول بیشتری داشته باشید. بگذارید مغزتان باور کند که در حال حاضر شما یک فرد ثروتمند هستید. این یک تمرین سریع و آسان است. با این حال، این کار می تواند باورهای منفی قدیمی در مورد پول را بازیابی کند، باورهایی که مانع ثروتمند شدن شما می شوند.

از بین بردن ترس از موفقیت

ممکن است تا حدی از این موضوع بترسید که اگر پول جذب و ثروت کنید چه اتفاقی خواهد افتاد.

  • تمام دلایلی که ممکن است از ثروتمند شدن می ترسید را بنویسید. به عنوان مثال، ممکن است بنویسید “اگر مردم فقط از من برای ثروتم استفاده کنند چه؟” یا “اگر خوشحال نباشم، حتی وقتی ثروتمند هستم، چه؟”
  • برای هر ترس، به این فکر کنید که این ترس از کجا می آید. آیا کسی از گذشته شما این پیام را به شما داده است؟ آیا از محیط اجتماعی شما می آید؟ به منبع ترس خود توجه کنید.
  • در نهایت برای هر نگرانی پاسخی بنویسید. به عنوان مثال، “هرچقدر هم که ثروتمند باشم، هنوز دوستان واقعی زیادی خواهم داشت”.

مدیتیشن برای قانون جذب ثروت

شاید در حال حاضر مدیتیشن را تمرین می کنید یا شاید برای اولین بار به تجربه کردن آن فکر می کنید. صرف نظر از این، مدیتیشن هدایت شده برای جذب پول و ثروت توسط همه قابل انجام است. این یک راه فوق‌العاده برای تنظیم ذهن شما با واقعیت فراوانی شما است، ایجاد احساسات مثبت در مورد ثروت و ارائه تصویر واضح‌تری از اینکه نشان دادن هدف شما چگونه خواهد بود. به علاوه، مدیتیشن ده ها مزیت علمی اثبات شده دیگر دارد، از مدیریت استرس گرفته تا افزایش همدلی، کاهش فشار خون و سلامت روان بهتر.

شما نمی توانید یک شبه مبالغ هنگفتی را جذب کنید، اما می توانید تقریبا یک شبه پیش شرط های ثروت را ایجاد کنید. ما شما را از طریق یک مدیتیشن اولیه پول، گام به گام راهنمایی خواهیم کرد.

  • به‌طور ایده‌آل قبل از خواب انجام می‌شود تا پیام‌ها به راحتی در ضمیر ناخودآگاه شما جذب شوند، مراقبه‌های پولی با یافتن مکانی راحت و آرام شروع می‌شوند که در آن مزاحم نشوید. به صورت ضربدری بنشینید یا روی صندلی بنشینید و پاهای خود را با زمین لمس کنید.
  • 5 نفس عمیق بکشید و هر بار دم و بازدم را تا ده بشمارید. در حین انجام این کار، تمام تنش را از بدن خود رها کنید. تصور کنید که در بالای سر شما پخش می شود، سپس به سمت گردن، سینه، کمر، پاها و پاهای خود حرکت کنید.
  • وقتی کاملا آرام هستید، بدن خود را در حال گرم شدن و پر شدن از نور گرم و طلایی تصور کنید.
  • پس از گذشت چند دقیقه، تصور کنید که پول بر سر شما می بارد. تصور کنید که به میلیون ها دلار اضافه می شود. تصور کنید که اتاق شما و اتاق همسایگان شما را پر می کند. برای همه به اندازه کافی پول و ثروت وجود دارد.
  • اجازه دهید احساس شادی و رضایت داشته باشید. بعد از چند دقیقه شناور شدن در این شادی، به آرامی چشمان خود را باز کنید.

هنگامی که به این مدیتیشن جذب پول و ثروت عادت کردید، می توانید آن را دو یا سه بار در روز تکرار کنید، نه فقط قبل از خواب.

جملات تاکیدی قانون جذب ثروت

با هدف مهار قانون جذب ثروت، جملات تاکیدی قانون جذب ثروت می توانند به سرعت به تمرکز قلب و ذهن شما بر روی هدفتان کمک کنند. آنها عبارات ساده ای هستند که حاوی پیام های قدرتمند شادی و موفقیت هستند. جملات تاکیدی زیر را برای ثروت و فراوانی امتحان کنید. گفتن آنها در آینه قبل از شروع روز می تواند بسیار موثر باشد.

  • من عاشق پول هستم. پول خوب است.
  • روزانه پول زیادی به سمت من سرازیر می شود.
  • من آماده دریافت تمام ثروتی هستم که سزاوار آن هستم.
  • هیچ محدودیتی برای جذب پول وجود ندارد.
  • من همیشه دقیقا همان مقدار پولی که نیاز دارم را خواهم داشت.
  • کسب درآمد برای من آسان است.
  • من یک زندگی موفق، فراوان و شاد دارم.
  • هر روز، من به طور مغناطیسی ثروت بیشتری را جذب می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *