چگونه از فقر به ثروت میلیاردی برسیم ؟

فهرست محتوای این مقاله

میلیاردر شدن بختی است که شما می خواهید آن را به دست آورید و هرگز ربطی به این موضوع ندارد که سرنوشت برای شما چه چیزی را قرار داده است.

همان گونه برای کاهش وزن نیاز به باشگاه رفتن و یادگیری از تجربه های دیگر بهره می برید ثروتمند شدن را می توان آموخت.

گاهی ما گام های ساده ای را که برای رسیدن به ثروت نیاز داریم نادیده می گیریم و بر این باوریم که برای رسیدن به ثروت های کلان باید پا در راههای پیچیده ای گذاشت و همین موضوع سبب می شود بسیاری هرگز ثروتمند نشود.

با وجود همه دانش هایی که در زمینه ثروتمندشدن وجود دارد اما با این حال هنوز عده ای زیادی به این می اندیشند که حقوق سر ماه خود را بگیرند و به آن هم راضی هستند و دچار چرخه نارسی شده اند که هرگز از آن بیرون نخواهند آمد.

چه کنیم که در راه ثروت گام برداریم ؟

روی خودتان سرمایه گذاری کنید

اگر دست کم ده درصد از دارایی های خود را روی بهبود بازدهی خود سرمایه گذاری کنید صد برابر پاداش این کار را خواهید گرفت.

اگر می خواهید موفق شوید اطرافتان را از آدم های کاردان و کارآزموده پر کنید زیرا این الگوها کمک می کنند تا ذهن شما به جریان بیفتد.

باید بخشی از دارایی های خود را در این راه بگذارید که از آدم های موفق یاد بگیرید و از این کار نهراسید.

شاید بگویید من سرمایه لازم را ندارم که آن را برای مشاوره به افراد کارشناس بپردازم.

پاسخ این است که شما دست کم برای خرید یک کتاب آموزشی پول دارید پس از همین جا کار خود را آغاز کنید.

بهتر است کمی از هزینه های گزافی که برای تفریح و پوشاک و دیگر چیزهایی که بودن و نبودنشان تفاوتی ندارد بکاهید و پولش را صرف ثروتمندشدن و تجربه اندوزی کنید.

اگر الویت شما ثروتمندشدن است مشکلی در این راه نخواهید داشت.

زمانی برای یادگیری

هشتاد درصد زمانی که در هنگام بیکاری شماست باید صرف یادگیری شود. اگر به روز و شب خود نگاه کنید می بینید ساعت ها مشغول گردش در فضای مجازی هستید بدون آنکه چیزی به داشته های مالی و ذهنی شما افزوده شود.

بهتر است سرگرمی شما در راستای یادگیری شما باشد یعنی اگر قرار است اینترنت گردی کنید در زمینه هایی باشد که بتواند شما را آگاه تر کرده و دانشتان را افزون کند.

کارکنید یاد بگیرید نه پول دربیاورید

کسانی که تنها برای پول کار می کنند هرگز به آن نمی رسند این در حالی است کسانی که کارکردن را برای بهبود دانش و توانایی های خود انجام می دهند به پول هم می رسند.

شما باید به صد در صد برسید یعنی اگر قرار است کاری کنید و با همه وجود خود را صرف آن نکنید بهتر است اصلا وارد آن کار نشوید.

نگذارید حاشیه های های میان راه شما را از پشت سر گذاشتن مسیر باز دارد تا بتوانید کاری را ارئه دهید که در نتیجه نسبت به دیگران از کیفیت و بازدهی بالاتری برخوردار باشد.

آموزش هدفمند داشته باشید

عصر کنونی به دلیل همه گیر بودن داده ها کمک می کند تا ما بتوانیم هر آنچه را که که در هر زمینه ای می خواهیم در بازه زمانی بسیار کوتاه یاد بگیریم و هیچ داده و اطلاعاتی نیست که نتوان در آن زمینه توانمندی پیدا کرد.

مهم این است که این داده ها را در مسیر بهره وری قرار دهیم وگرنه تبدیل به مشتی دانسته می شود که هیچ ارزشی ندارند.

ماشین های پولسازی را بخرید

ماشین های پولسازی در همه جا هستند و خرید آنها ساده است ؛ از ملک و گرفته تا طلا و سکه ارز بخشی از این ماشین پولسازی هستند.

به خودتان بگویید که من نیمی از ثروتم را از راه درآمد ثابت به دست می آورم و باید نیم دیگر را از راه سرمایه گذاری به دست آورم. با این کار چندیدن برابر آنچه که پیشتر داشتید به ثروت می رسید.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه سمینار ماشین پول سازی اثر کوین ترودو را مشاهده نمایید :

[irp posts=”2424″ name=”کوین ترودو – چگونه یک ماشین پول سازی دائمی بسازیم”]

گیرنده نباشید بخشنده باشید

تمرکز خودتان را  از روی این موضوع بردارید که من همیشه باید دست بگیر داشته باشیم بلکه لذت راستین در این است که همان گونه که به دست می آورید به همان شیوه بخشنده باشید زیرا حس بخشش که در شما رشد می کند شوق پیشرفت را در شما زنده نگه می دارد.

بخشندگی سبب می شود شما با مشارکت های اجتماعی دایره ی زیستی خود را گسترده تر کند

وابستگی به همدیگر یک هنر است

آنچه روشن است این است که همه انسانها برای انجام کارهایشان نیاز به یار و یاور و همراه دارند.

هرگز نباید چنین اندیشید که من اگر از یاری دیگری بهره می برم پس انسانی ناتوان هستم بلکه می توانیم آن را نشانه ای از توانمندی و قدرت بدانیم.

رابطه های شما یکی از دارایی های شماست که ارزش بالایی دارد پس باید قدر آن را بدانید و روز به روز آن را ژرف تر و عمیق تر کنید.

قدردانی خودتان را نسبت به کسانی که پشتیبان و یاور شما هستند ابراز بدارید.

رابطه مانند یک حساب بانکی است که یک سویه بودن آن سبب می شود که این حساب که یک نفر آن را پر می کند و نفر دیگر از آن می کاهد و تنها برداشت کننده است از میان برود.

با دیگران همکاری کنید

همکاری با دیگران شرایط کاری شما را منحصر به فرد می کند و جایگاه شما را بالاتر می برد.

آغاز کردن همکاری های دو سر برد سبب ایجاد رابطه های ارزشمند می شود.

باید بفهمید که همکاری با چه کسانی می تواند زنجیره ثروت و قدرت شما را فزون تر کند و چگونه می توانید سرمایه های دیگران را در راستای پیشرفت خود قرار دهید.

از ترس هایتان نگریزید

برای کارهایی که می خواهید انجام دهید برنامه ریزی کنید و خودتان را در موقعیتی قرار دهید که شهامت و قدرت خود را بسنجید. به دنبال انجام کارهایی که بروید که جسارت شما را فزون تر می کند و به شما کمک میکند هدف های بزرگتری را پیگیری کنید.

افراد توانمند و با انگیزه را دور خود جمع کنید و با آن ها رفت و آمد کنید زیرا می توانند تا اندازه زیادی روی شما تاثیر بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *