مشتری میگه بعدا برمیگردم ، شما چی بهش میگید ؟
اگر علاقمندی به این هستید که مشتری هایی که به شما مراجعه می کنند خریدار دائمی شما باشند حتما این ویدیو دن لاک را مشاهده کنید. خیلی وقت ها شده که مشتری بعد از دریافت اطلاعات از ما زمان میخواد تا بره فکر کنه و تصمیم بگیره و یا حتی ممکنه تمایلی به دریافت خدمات و محصول از ما نداشته باشه و با این جمله نشان می دهد که تمایلی به خرید نداشته و میخواد معامله رو لغو کنه.
در جواب این نوع صحبت مشتری ما باید ازش بپرسیم که مشکل در کدوم قسمت مکالمه ماست و ارائه چه کیفیت یا امکانات بیشتری نگراری مشتری کم میشه و در نهایت معامله رو انجام میده
در این ویدیو کیپ دن لاک به صورت کامل این موضوع رو توضیح میده و این میتونه باعث رشد باورنکردنی فروش شما باشه و همه مشتری های شما به خریداران دائم شما تبدیل شوند.
شادی –
عاللللللللللللللللللللللی بود
????????????????????????????????????????